تبلیغات
tooptarinha - مطالعه درک مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری مبتنی برفناوری ارائه شده توسط بانک ها در ایلام

:درباره وبلاگ

:آرشیو

:پیوندها

:نویسندگان

:آخرین پستها

آماروبلاگ

یکشنبه 10 اردیبهشت 1396-06:26 ب.ظ



پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      122 -2- بیان مسئله فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک فناوری جدید در دهه۹۰وارد بازار شد و به سرعت توسعه یافت این فناوری به دلیل عمومی بودن آن با سایر فناوری­ها تفاوت اساسی دارد بدین معنی که نه تنها در حوزه خود تاثیرگذار است بلکه در کل فعالیتهای اقتصادی و غیراقتصادی تاثیر بسزایی در تسهیل انجام امور و بالابردن بهره­وری و کارایی دارد(پزشکی،دباغ رضایی۱۳۸۴). رشد بانکداری الکترونیک دارای جهشی بی­سابقه بوده و تردیدی نیست که برای ورود به بازارهای جهانی و عضویت در سازمان تجارت جهانی داشتن نظام بانکی کارامدی که بتواند با دقت و سرعت و با فناوری­های پیشرفته رقابت نماید امری ضروری است(جانستون[۱] ۱۹۹۵). مشکل اصلی این است که در برخی مشتریان از کیفیت خدمات بانکی مبتنی­برفناوری ابراز نارضایتی کرده اند(مارب پرس[۲] ۲۰۰۹).این مسئله چالشی را برای رهبران بانکی بوجود آورده است که سرمایه گذاری را چگونه انجام دهند رضایت­مندی و تمایلات­رفت …

نوشته مطالعه درک مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری مبتنی برفناوری ارائه شده توسط بانک ها در ایلام اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :مطالعه درک مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری مبتنی برفناوری ارائه شده توسط بانک ها در ایلام
http://fileavval.ir/%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d8%af%d8%b1%da%a9-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/


نظرات() 

تاریخ آخرین ویرایش:- -


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر